BULIDING A BETTER FUTURE

עיצוב משרדים – מטה הנהלה

קבוצת טמבור

\\

אסטרטגיה

קבוצת טמבור המובילה שנים ארוכות את ענף הבנייה והתשתיות בישראל, ביצעה בשנים האחרונות מהלך אסטרטגי משמעותי בקביעת תקני ISO עדכניים והפיכת מוצרי טמבור לבעלי תו תקן ירוק. כחלק מהמהלך, הושק Brand book חדש ומעודכן ועמו עודכנה השפה התקשורתית של החברה. אוניקס הפקות, כבית קרייאייטיב והפקה נבחרה להיות זו שתעצב את מטה ההנהלה לפי המיתוג החדש במטרה להטמיע את ערכיו וליצור חווית עובד המעצימה את השינוי האסטרטגי.

Tambur Logo

החלק שלנו בחוויה

קריאייטיב ועיצוב// בניית תוכן// הפקה

\\

עיצוב

כחלק מהתהליך, עיצבנו בקפידה ציר זמן ייחודי המתאר בתמונות וטקסט את סיפורה המרתק של חברה משפחתית מצפת, שהפכה לחלק מתאגיד בניה עולמי. כמו כן, שילבנו בעיצוב מסרים של חדשנות, קיימות ומחזור כחלק מהטמעת האסטרטגיה של המותג. הערך המוסף בעיצוב פנים שכזה עבור החברה הוא משמעותי הן ברמה הפנים ארגונית והן כהמשך לשפה התקשורתית של קבוצת טמבור לקהל לקוחותיה כמי שמובילה את תחום הצבע וחומרי הבנייה בישראל.

\\

פיצוח

האתגר הגדול בעיצוב משרדים הוא איך נכנסים לעיצוב מחדש של מקום שפועל ועובד, מבלי לבצע שינויים שיגרמו לאי נוחות עבור העובדים. יצאנו לדרך מתוך החלטה משותפת כי הטיפול יהיה על בסיס התוכניות האדריכליות הקיימות, אך עם ציפייה לתוצאה יוצאת דופן. כחלק מהעיצוב, בוצע שדרוג הכניסה למשרדים בעזרת תצוגת סיפורה האישי של חברת טמבור מתחילת דרכה, על גבי לוחות מוארים לאורך המסדרונות הראשיים ושילוב ריהוט תואם. מסרים של קיימות באו לידי ביטוי בטקסטים ששולבו בקפיטריות ואזורי מדפסות וגם בסדרת השעונים מחומרי הבניה של החברה שיצרנו במיוחד לחדרי הישיבות. בנוסף, עשינו שימוש חכם בלייסטים של עץ ליצירת שפה חומרית טבעית ופונקציונלית שהשתלבה באלמנטים גרפים על הקירות.

Tambur Offices - design elemnts
Employs area

עיצוב וקריאייטיב: אוניקס  // עיצוב גרפי: ליאורה שירר // צילום: אפרת סער

רוצים להתייעץ על אירוע חברה או הפקת ביתן בתערוכה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

רגע לפני השיגור

ענה/י על כמה שאלות